Укупно приказа странице

субота, 19. фебруар 2011.

Farma , Dvor -kopija nase realnosti ?

Ustajes . Palis tv . Mozda nesto ima da te razbudi .Vrtis kanale ...
B92 - nista . Prva - u jebote opet Turci .Pink - sranje ,ispade mi daljinkski od ekstremne doze kretenizma koja dopire iz tv - a .Cekaj ko je ta kalastura sto trazi tamnicu za ljude koji joj se zamere ? Jel to ona propala pevacica Maja Nikolic ? Ko to u pozadini namesta sminku , al je ta debela...Pa cekaj , to je Boki 13.Sta on je ponovo u riality showu? Jel to Firci stvarno pogodio Milosa Bojanica flasom u glavu ...gotovo , nece mi pomoci ni kafa , ni Guarana ,ni voda sa korita Ivanova ,propade mi dan .Dobro ,jako glup format ne moze ni uticati pametno na onoga ko ga pogleda .A zasto je to tako ? Pa zbog ljudi koji se tamo nalaze ...Skontao sam kakvi su to profili ljudi potrebni da bi se zainteresovala javnost Srbije.

Tu je naravno ona vrsta pevacica koja izumire.Ne zbog starosti , ili po kvalitetu vokalnih sposobnosti ,vec zbog nacina zivota koji vode .Masna kosa , ispijeno lice ,cigara u ruci ( ako je uopste  ima snage drzati ),klacenje kao da je u pitanju morska bolest ,a mora nigde u blizini .Da , u pitanju su osobe poput Beby Dol .NE! Ona nije pijana i drogirana !To joj je neko sipao pepeo u vino , ne u stvari to je od njenih hipi cajeva ...ma dajte , zena nije ni sisala majcino mleko ,odmah se uhvatila neke druge stvari ...Stvari koju kao svaki iskusni alkos nosi sa sobom na mesta gde je kamere ne snimaju . Tako je bar uvek na pocetku ali posto je ona iskusna akterka reality programa ,trema i sramota su je prosli u prvih 15 minuta boravka tamo .Sada se verovatno i bode pred kamerama ,ali neka sve u cilju obrazovanja omladine ....

Druga vrsta su momci i devojke koji su poznati samo zato sto su poznati .Kada ih pitaju ,a zasto ste vi VIP oni odgovore kako su oni zavrsili ne kurseve manekenstva , vec fakultete za nekakv modeling (WTF?).Oni su jako trazeni na zapadu , ovde ih nisu cenili ,bla,bla,bla...Ne bruseni dijamanti .Cela karijera im se vrti oko toga ciji su bili momak ili devojka i u kom trecerazrednom spotu su glumili .Posto ni jedan drugi kvalitet nemaju spremni su uci u veze , seme ,kres partije ,jer Boze , narod ocekuje jebacinu ,jebacinu koju nece morati gledati posle ponoci ,na posebnom kanalu ,jer tu je Pink...Njima naravno nece biti problem narodu to pruziti jer na kraju krajeva zbog naroda oni i postoje ,zato dole ponos ,vazna je gledanost .
Jedna od najgorih grupa su takozvane "Zvezde Granda" .Kao i svaka zvezda i njihova se karijera polako gasi ,nekima i u momentu ....Bukvalno potrosenih 5 minuta slave .Snimili su pesmu i po koja je u Srbiji bila hit celih nedelju dana ( dve nedelje u kraju iz kog su potekli ) .Nista specijalno ,zapravo specijalno je jedino po njihovoj gluposti.U ovu grupi takodje svrstavam i pevace fosile koji pesmu a kamoli plocu , kasetu ili Cd nisu izdali jos od doba Tita .Zapravo od doba njegove najvece moci .
Politicare ne treba ni spominjati nesto posebno , za njih se zna da sami sebe kaznjavaju boravrci na takvim mestima , za sve ono sto su uradili u doba njihovih 5 minuta .Za razliku od politicara "Zvezde Granda" ako pobede dobijaju od Sase Popovica jos koji minut ,a ne kao jadni politicari koji su se uzalud povampirili i koji su nam za dz zaposeli tv.
I na kraju , tu je grupa ljudi koja se izdvaja svojim primitivizmom , izborom reci ,izborom recenica ,koje su uglavnom prosto prosirene , huliganisanjem , napastvovanjem jednih drugih ...Ti moralni degenerici su Milos Bojanic(koliko je mator toliko je pokvaren ) Maja Nikolic (toliko je jadna da su morali uvesti mernu jedinicu za to ) i naravno Firdzi ili Firce kako ga zovu od milosti...Vucibatina koju kada sam video u gradu , hoda glavom vinutom u nebesa umalo da se nije zakucao u spomenik , jer on se jedino NJega boji,da , da Boga .Niko drugi mu ne moze nista jer on je muz Marine Perazic ,jer on je VIP.To su ljudi koji bi majku rodjenu prodali za pisljivih 100.000 evra .
Da ,znamo sve to o njima ali postoji jos jedno pitanje koje nas sigurno ponekad kopne .Zasto to traje toliko dugo ?I kakve ce posledice ostaviti takva glupost na nasu decu ? Na drugi mozemo cekati ,ali odgovor na prvo pitanje je lak :PA ZATO STO NAROD VOLI , NAROD JE STOKA...Nama treba hleba i igara i nista vise kakve veze ima sto nam je velika ne
zaposlenost , sto ljudi umiru od gladi maltene ispred nasih kuca ispred nasih stanova .Koga briga za to kada je Firce klepio Milosa ,kada je Ekrem lizao Vendi tabane ,to je bitno!
Znam da na nas odrasle i skoro pa odrasle ne moze uticati tamo neki riality ,umesto njega unistava nas mentalitet ,ali sta ce biti sa decom koja zbog retardiranih roditelja tako nesto gledaju ?Postoji li mogucnost da sutra vase dete ode u skolu i  da razbije nekom glavu zato sto mu taj neko nije vratio bojice?Da ,ali postoji sansa i za mnogo gore stvari ...
Ne bih imao nista protiv da mi dete dodje i kaze tata ja sam gay ,tata ja sam lopov ,tata ja sam ubio coveka ,ko zna sta bi ga navelo na to , ali da mi dodje i da mi kaze tata ja odoh na Farmu ili ko zna sta ce tada biti ,tada bih znao da je do mene i do mog roditeljstva ,pao bih kao roditelj ali i kao i ljudsko bice jer sam mogao nesto promeniti. Zato spalimo vec jednom taj Pink! Ma koga je briga ,ajmo mi preci na "Parove" ...

Нема коментара:

Постави коментар